Bolestí zad se cvičením nezbavíte

Patříte k lidem, kteří když pár dní necvičí, tak je začnou pobolívat záda? Pak je dost možné, že nedostatek cvičení není skutečnou příčinou, proč vás bolí záda.
Když se bolest nebo stuhlost zad vrací již po několika dnech, kdy necvičíte, pak se za vaší bolestí velmi pravděpodobně skrývá nějaká vnitřní příčina. Dokud neodhalíte skutečný zdroj bolesti vašich zád, tak cvičení odstraňuje pouze její následky, ale příčinu neřeší a ani nevyřeší, i kdybyste cvičili 2 hodiny denně – jakmile přestanete cvičit, bolest se velmi rychle vrátí.
Je to jakobyste se snažili roztahovat gumu, jakmile povolíte, guma se vrátí do původní (stažené) pozice.

Rozpoznáváte se v tom? Pak je možná na čase podívat se, co máte „naloženo na svých zádech“.
Strunkování pomáhá rozpoznat a uzdravit skutečné příčiny, bolestí v zádech, protože jde do hloubky a uvolňuje emoce, které způsobují nevědomá stažení v zádech.
Jakmile se (napříkad pomocí Strunkování) uvolní zadržovaná emoce (zvědomí se), uvolní se i (nevědomé) stažení ve svalech. Pak i když přestanete pravidelně cvičit, svaly se už nebudou stahovat, protože zmizela původní přičina stažení a tím pádem vás záda už bolet nebudou.

Princip s nevědomým stažením si můžete vyzkoušet i sami doma na sobě. Nahmatejte si na zádech nějaký stažený sval, můžete si ho zkusit promasírovat (požádejte třeba partnera ať vám pomůže) a vy se zkuste plně soustředit na to, abyste daný sval uvolnili.
To co zjistíte, že v malé míře sice budete schopní své záda uvolnit, ale většina stažení tam zůstane, nehledě na to, jak moc se budete snažit onen sval vědomě uvolnit se vám to nepodaří – není to totiž možné bez toho, že by se vám podařilo si zvědomit/procítit skrytou emoci, která je skutečným důvodem svalového stažení.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.